Siłownia – Co jeść na masę?

1
826
Siłownia - Co jeść na masę?

Bez odpowiedniej diety i suplementacji nasze wyniki na siłowni mogą nie być zadowalające, co jeść i jakie suplementy stosować aby uzyskać oczekiwany efekt wzrostu masy mięśniowej? Jedzenie podczas redukcji i budowaniu masy mięśniowej odgrywa główną rolę, dzięki niemu budujemy mięśnie i dajemy im możliwość skutecznej regeneracji po treningach.

Ryby

Warto do codziennego jadłospisu dorzucić ryby, dzięki nim uzyskamy nienasycone kwasy tłuszczone omega-3 które wspierają budowę masy mięśniowej. Chronią nasz organizm przed katabolizmem mięśni, więc jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich chcących uzyskać zadowalające efekty.

Warzywa i owoce są bogatym źródłem wszelki minerałów i witamin, dlatego powinniśmy do każdego posiłku dodawać dużo warzyw i ulubiony owoc.

Kurczak

100 gram kurczaka dostarcza naszemu organizmowi bombę białkową, w 100 gramach kurczaka znajdzie się około 35 g białka, dlatego kurczak powinien na dłużej zagościć w naszym jadłospisie.

Jajka

Jajka także są świetny źródłem białka, jedno jajko zawiera nawet 10 g biała.

Mleko

Od najmłodszych lat mówiono nam, że mleko jest znakomitym lekiem na zdrowe i mocne kości, sytuacja ma się podobnie co do mięśni, mleko pozwoli nam zostać kimś na sali treningowej. Warto do każdego posiłku dodawać szklankę mleka, jeśli chodzi o procent tłuszczu zawarty w mleko to najlepiej będzie celować w mleko 2%.

Twarogi, serki wiejskie

Serki wiejskie mają obniżoną zawartość tłuszczu i dużą ilość białka, dlatego warto po treningu zjeść opakowanie serka wiejskiego, szybko i skutecznie uzupełni nasze braki białkowe po treningu.

Jogurt naturalny

Warto zaopatrzyć swoją lodówkę w jogurty naturalne, są źródłem białek i węglowodanów, przyczyniają się wzrostu naszych mięśni, należy również uwzględnić, że skutecznie redukują tkankę tłuszczową.

Woda

Po prostu woda, pijmy jej duże ilości każdego dnia, odpowiednie nawodnienie organizmu to klucz do zdobycia upragnionej sylwetki i dobrego samopoczucia każdego dnia.

Poza tym pamiętajmy o odpowiednim doborze witamin, warto zaopatrzyć się kapsułki z witaminami które zawierają kilkaset % naszego dziennego zapotrzebowania jeśli żyjemy intensywnie. Nie można lekceważyć deficytów witaminowanych, deficyt oznacza złe samopoczucie, zmęczenie, niechęć do treningów i w rezultacie brak osiągów.

Podsumowanie

Dobrze skomponowana dieta połączona z odpowiednim treningiem pozwolą nam na dojście do upragnionego celu. Grunt to trzymać się swoich postanowień i nie poddawać się mimo kryzysów.

Współpraca:
bioplant

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj